Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, June 15, 2012

Balik Kampung!!!

          Ye... Minggu nie akan balik kampung..

Sabtu akan buat upacara pecah kolam ikan Ayah, sempena nak buat majlis tahlil mak.. Tapi Daku dah berkira2 utk makan ikan sebelum org lain mkn.. Camner tu?? Makan tepi kolam tu terusla!! hehehe.. Cik Abg rela teman bini dia nie... hehehe

Malam Sabtu akan diadakan tahlil di Kg Lebu.. Kekawan nk dtg?? Mehla.. Menu ikan kolam air fresh Ayah tau... Bukan kolam plastik.. Nie versi air mengalir mcm air mata.. eh.. mata air... huhu.. ada versi patin, talapia, baung dan sebagainya...

Ahad?? Cik Abg ajak kemas2 rumah.. Ok jer.. Kain baju jd keutamaan. Pastu nak tgk brg2 yg boleh dilupus kira utk dimasukkan dlm tong.. Ermm.. Yg boleh pakai, simpan jela kn.. Brg2 kegunaan Ayah pn akan diletakkan di tempat senang capaian.. Ayah pandai guna mesin basuh tak? Kena pastikan hal tu.. Rsnyer xde masalah sebab iron baju pun Ayah pro...

Mungkin sempat nk geledah bilik belakang yg penuh harta mak.. Tapi, semuanya bergantung pd jam berapa bangkit tido.. Kalaunyer tido pn dah jam 430pg, xde maknanya haku nak bgn kul 7pg.. :P

Ooohh Ahad nnt dh 27 Rejab ye kawan2... Jom kita puasa sunat!! InsyaAllah...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}