Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, February 22, 2012

Benar..Senyum..


Betul la kata orang..

Tak rugi kita tersenyum pada yang mengata,
Kerna kesannya kita redha, Dia yg tak rela..


Tak rugi kita bersabar pada yg marah,
Kerna kita gembira, Dia yang naik darah..



Saya bersyukur kerna Saya senyum hari ini.. Dalam kekusutan dan tekanan dari atas, rupanya ada pelampung lembut menyokong Saya dari bawah..

Kekuatan Saya hari ini, hadir dalam senyuman ikhlas penyeri muka.. Benarlah kata orang.. Senyum itu pembawa seribu rahmat!! Dalam kes Saya, mungkin berjuta2 rahmat!!

Ya Allah! Kekalkanlah senyuman di wajah hamba Mu ini, selagi masih ada perlunya.. Kerana senyuman ini punca kekuatan, punca ketabahan Saya hari ini...

InsyaAllah... Senyum yg dilontarkan, didaftarkan sebagai sedekah... Amin..

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}