Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, July 5, 2011

Mengidam Dah Lama....

Saya dah lama mengidam.. Dah berpuluh purnama mengambang tak jugak tertunai idaman kalbu yg satu nie... So, sempena akan hadirnya 070711 tak lama lg, Saya nak menganugerahkan diri Saya dan insan tercinta sesuatu yg kami tak pernah lg makan...hehehe


Yerrr..... Encik lobster akan tiba di rumah kami malam nie... Special delivery lg... Ooohhh.. Saya nk try buat Lobster with garlic&butter... Semoga dipermudahkan segala urusan nak memuaskan sesi idam-idaman nie... :)

Kawan2, doakan lobster nie xjadi disaster ek... :)

tata

1 comment:

  1. sedapnye lobster..aku pon dok teringin tak dapat2 nak makan..hehe

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}