Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Minggu Pertama Holiday yahuu...(KPM, Kursus Coklat & Rapunzel)


Tengah malam Sabtu baru sampai umah Bentong, awal2 pagi dah bertolak ke Mentakab, untuk menghadiri Majlis Graduasi Tadika Montessori Cik Hanaan Nafeesa.. Dah janji nk join, jadi kami pun pergilah.. Persembahan kelas dia, guna lagu Ciken Dance. Yang kelakarnyer, dorang berebut2 pasangan lak bila dh berterbangan di atas pentas tu.. Kelakar betol la persembahan budak umo 4tahun nie..

Abis acara, kami terus ke KFC, makan ramai2 sebab semua dh lapo.. Ramailah kawan2 Hanaan yg makan kt situ jugak.. Abis makan, kami pun berpisah. Mak, Abang dan famili balik Temerloh, saya ngan Cik Abang balik Bentong semula.. Memang hajat di hati nak stay lama sket kt Bentong, sebab kalau dh balik Chenor, susah dh saya nak balik Bentong semula..:)

Balik Chenor ari Selasa petang, siap sempat singgah pasar malam Temerloh beli buah+air. Dh lewat baru sampai umah..Mak dah siapkan makan, jadi, makan dulu sebelum tidur..

Esok bangun awal jugak, nak gie KPM perihal rayuan untuk berpindah ke Semenanjung..

Gie KPM, kena pakai baju formal tau..

Ramai orang, harapan tipis, panas, sakit belakang mengada2 menyerang, sandel menggelonsor dari kaki, apa punya bad day la...

Balik, rehat2, tido2, sbb esoknya nk gie jumper Mr Yusuf lak.. Detailnya, dah saya pos aritu kn.. So, malas nk citer lg..

Ahad, 28 November 2010, saya bangun awal lagi.. Kali nie utk ke Kuantan. Saya nak belajar buat coklat!! hehehe
Penuh tekun mengisi coklat dalam acuan.
Nie kawan semeja saya..
Nie cikgu jugak..:)
Yey!! Hasil terbaik dari ladang!!

Puas hati betol dpt makan coklat yg best bangat..hehehe.. Nak dijadikan cerita, abang saya pun bawak famili tengok Heri Poter kt Kuantan.. Jadi Cik Abang Sayang saya pun join tgk Heri Poter buat kali kedua..hehe.. Pastu, Mkn2, (sy pn dh abis kursus time tu), gie semula n tgk Rapunzel plk..huhu

Best jugak citer yg baru kuar nie..
Cam twist sket dr citer yg biasa didengar.. Kira Rapunzel nie lg hebat dr mamat nie..hehehe
Penyedap cerita ialah Maximus nie, Si Kuda yg bijak dan kelakar..
Scene romantik yg syahdu.. Cm nk ngalir air mata saya bila scene Rapunzel teringatkan impian dia untuk keluar dari menara tu..
Best..

Dah malam baru kami balik..Singgah umah MakTeh kt Taman Guru lagi tu.. Dah lewat sangat baru sampai Chenor. apa lagi, semua pun terus landing.. ZZzzzzzzz

Bukan main hebat cuti saya.. More to come.. Janganlah segan nk singgah baca2 lg..

tata

1 comment:

  1. WAH!!! bestnyerr pandai buat coklat sendiri..
    nk cikit leh??hihi




    P/S:jom join my GA...

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}