Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, January 28, 2011

I'm Sorry...

Untuk semua pemenang GA 'From Over The Sea', saya ingin memohon maaf yg amat2la sangat kerana still masih belum mengirimkan hadiah anda semua.. Salah memang di pihak saya, terlalu banyak masalah belum selesai menyebabkan blog saya terlepas pandang dan hadiah2 tersebut terlepas dari dihantar ke pos office.. Saya berharap utk menghantar hadiah2 tersebut dgn segera pd mggu hadapan, insyaAllah..

Maafkan saya, insan yanglemah.. Bukan mengambil mudah, tidak mahu menjadi org yg memungkiri janji.. Maafkan saya..

Setelah selesai urusan pos, sy akan maklumkan kepada anda semua semula..

Till then, forgive me..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}