Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, October 4, 2013

Kegemaran Hamba.. Dan Kekanda..


Nampak tak??

SEOUL GARDEN laaa... hihihi



Memang kalau dah masuk ni, raser cam taknak keluar-keluar dah..
Nak nak pulak sebab perut dah sendat kan...hihihi


Ada pelbagai pilihan sup untuk stimbot dia.. Sup ayam ker.. Tomyam.. Kimchi pun ada...
Banyak lagi yang tak ingat sebab biaser nya kami ambil sup ayam jer.. sebab tujuan utama bukan nak berstimbot..

Tapi nak mem'grill' daging-daging yang dah diperap dengan perapan-perapan yang super delicious tu... Paling saya suka tepayaki beef.. Cik Abang mesti black pepper beef tu.. Lumba-lumba grill saper punya beef yang masak dulu..hihihi


Ni dessert.. Tapi memang tak muat nak masuk dah.. penuh dengan beef n kamben... hahahaaa


Ni kaunter sos ngan kimchi.. Faveret place ni.. Asek-asek muka Saya jer yang ke hulu ke hilir kat sini.. Semer nak try.. Tapi sos limau jugak yang terpahat dalam hati..hihi



Ni rate harga walk in nyer... Memang berbaloi bagi yang hantu makan macam kitaorang ni..
3-4 jam boleh duduk dalam ni..

Nak jalan balik kompem terkengkang kengkang bawak perut penuh sendat bulat..hihiho


tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}