Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, July 5, 2013

Perjalanan Baru Bermula, Belum Lagi...


Jika ada yang mengatakan bahawa setelah IUI, maka saya sudah berpuas hati, itu tidak benar..

Saya perlu menunggu untuk melihat adanya benda hidup di dalam saya.

Saya perlu melihat ia membesar sihat.

Saya perlu memangku dia yang sihat berbau wangi.

Saya perlu menjaga dan mendidik dia..

Saya ingin melihat dia membesar, belajar, berjaya, .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..


Tetapi, belum lagi itu semua bermula, sudah ada yang mengeji di belakang..

Apakah kesalahan saya melakukan satu prosedur yang membantu saya yang serba kekurangan ini??

Mereka tidak faham dan tidak akan pernah faham.. Maka saya akan maafkan mereka, dunia akhirat..
Cuma luka itu berparut hingga mati...

Masih salah saya???

2 comments:

  1. mereka yang tak merasa tak faham perasaan itu,sis. Bersabarlah,abaikan kata2 mereka..teruskan berusaha, insyaallah, kejayaan pasti bersama mereka yang kuat beruasaha. Good luck!
    http://journeytottc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kita adalah insan istimewa yg terpilih utk mengharung ujian ni.
    katalah apa saja, hanya kita dan kita-kita saja yg faham. sebab tu saya hanya 'memilih' org tertentu utk berkongsi pengalaman ni..

    ReplyDelete

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}