Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Wednesday, March 28, 2012

Nama disebut lagi!!

Usai masa sekolah tamat, melangkah longlai dari kelas yg penuh energi luar biasa busuk dan hangit, Saya kehabisan suara dan tenaga mengendalikan kelas SUPER suara yg semua orang tau tu... Menuruni tangga 2 tingkat, dan naik semula 2 tingkat di bangunan lain untuk istirahat sebelum pulang, ditegur Si Rambut kembang dengan penuh sopan lemah lembut mulut manis bertebu..

"Hidayah, boleh tolong jadi Ketua Penjaga masa untuk Hari Sukan nanti tak? Saya terlepas pandang AJK nie. Baru sedar td, sekarang dah miting. Boleh kita terus pergi miting sekarang?"

"Iya? Saya ok je. Sebelum tu, boleh Saya hantar buku2 nie dan rehat sekejap?"

" Ya2.. Miting kita tak lama.. Datang ya. Jadi Ketua Penjaga Masa nie.."

"Ok. Saya akan gerak kejap lagi.."

Dilantik dalam masa tak sampai 5minit, terus kena gi miting.. Tensen?? Memangla terasa jugak.. Dh mintak jd Penolong Pelepas Peserta.. Macam dolu2.. Tapi akhirnya diberikan jawatan yg sama dengan apa yg dah dibuat tahun lepas.. Saya paham.. Puan PPKKOKO nak senang kerja, arah je Saya buat apa2 pun, Saya buat jer.. Tapi yg Saya tak tahan, PPKKOKO suka sangat sebut nama Saya dalam miting..

Kalau PPKKOKO dok puji Saya rajin ke, lawa ke, tak pela.. Nak mention sokmo pun ok.. Ni, dok kata Saya tak beri tumpuan masa miting.. Isk, orang lain dok borak depan Saya, Saya yg di'caj' berborak ke??huhuhu..

Nak kata Saya anti ngan dia, Saya nie cikgu PJ. Mestila selalu suka jer kt aktiviti sukan dan koko. Patutnya dia lagi suka Saya.. Tp nie jd sebaliknya.. Tapi kemuncak rasa anti nie, bila dia buat perangai lidah bercabang seribu dia tu.. Haruslah Saya ANTI!!!

So, miting kali nie, nama disebut lagi. Tp sbb sudi jd AJK Terjun Bidan Terjun dengan JAM...huhu

Apapun, terima dan redha jela kan... Kalau Saya tensen, Miss P Saya merajuk lak.. Nie pun dh lewat.. Aiii...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}