Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, March 23, 2012

Anak-Anak Baru Berkenalan..


Saya baru mula memelihara kucing... Ada 2 ekor anak kucing yg menjadi mangsa experiment nie...

Yang putih comot tu namanya 'SHINCHAN'.. Kami gelar dia Shin jer.. Takut Shin Chan sebenar terasa ati sebab Shin nie comell bangat....

Yang perang oren nie lak, namanya 'AI SOTOME'.. Kami gelar dia Ai.. Secomel dan semanja namanya, memang suka menggesel dia nie...
Menurut seorang pakar kucing yg enggan dinamakan, Shin dan Ai berkemungkinan baru jer berumur dlm lingkungan 2bulan.. So, masih sgt kecik.. Tapi jgn xcaya.. Dorang dijumpai kat flet kt Jalan Klang Lama. Dibawa tinggal kt flet Bukit Segar Jaya.. Dah penah gie Temerloh, Chenor dan CAMERON HIGHLANDS!! hahahaha.... Korang ada???





Aksi2 Shin dan Ai sangatla menghiburkan hati kami sekeluarga.. Nak pulak, anak2 saudara memang semuanya minat kt kucing.. Cuma Hanaan jer yg xsuka kucing.. Tp bila dh lama2, dia try jugak usik2 Ai yg cepat mesra tu.. hehehe

Menurut seorang pakar kucing jgk, mata Shin macam kaler biru.. Mungkin dia nie ada keturunan dari SIAM kot.. Jauh dtgnya tu.. SHin naik kapal terbang ke kapal laut??



 Hobi budak berdua nie yg paling utama ialah mengacau manusia yg suka berfacebook dan berblogging dengan melompat ke atas keyboard dan bermain2 dengan segala jenir wayar komputer..

 Ai jugak sgt suka membaca novel bersama-sama dengan ku...


 Lihat cubaan Ai untuk menanggalkan wayar adaptor laptop ku itu...


 Bergaduh memang cara untuk bersenam.. Bagus2...
Syok duk bertenggek atas laptop nie.. Abes segala setting tunggang langgang sbb kena alih dek Profesor Ai nie.. Aiyaaa..

 Mereka makan Whieskers (ye ke eja nie??) yg campur sket susu segar dan air..
 Muka pasrah orang amik gambar dia byk sgt... Ada taik mata minggu lepas.. Tp dh bubuh ubat.. So, hapus sudah taik mata itu..hehehe






 Mengapa gambar2 Ai jer?? sebabnya, SHiN sgt aktif bila nampak kamera.. Terus berpusing, lari lintang pukang.. Habit teruk betol...

 Eleleeeee coooomellll.....

 "Taknak amik gambar!! Nah gambar tapak kaki Shin!!!"" Duusshhhh














Cute jer dorang berdua nie kan?? Tak senang nk menjaga budak kecik yg xreti nk carik tempat berak n kencing lg nie.. Tp, kami sedang cuba mengajar dorang dengan penuh kesabaran.. Tima kasih kepada Encik Suami tersayang yg sudi menguruskan segala jenis najis kucing ni.. Saya tukang bg makan jer bolehla..hehehe

Sekian cerita anak-anakku..

Tata..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

There was an error in this gadget
Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}