Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, January 13, 2012

Sabtu..


Ini Sabtu, Saya ada miting Panatia PJK. Abes miting jam10.15 pg td, Saya makan2 mihun sama seri muka dulu di sekolah. Lepas tu Saya balik rumah, bukak FB dan blog, baca itu berita terkini dunia dan kawan2.. Banyak jeles tgk kwn2 punya baby2.. Banyak comel2 mcm mak ayah dorg jugak..

Ini sudah tghari. Lepas Zuhur, Saya sama cik Abang yg sayang sama mau jalan2 cari kasut sukan dia.. Dia mau ajar PJK pakai kasut baru jgk. Dia manyak jeles sama Saya punya NIKE maa..

Ini petang cik Abang ada game bola sama itu LIVERPool FC juga.. Sana di Ampang jam 445 ptg.. So, kami kemas2 baju terus, boleh terus balik kg maa.. Tiap2 minggu ialah hari keluarga juga.. Tak ada hari untuk kami pn tak ada apa punya... Kami tak ada complete family juga.. Sampai bila belum tau lg.. Itu Tuhan punya cerita, kita boleh doa saja..

Jadi sikalang Saya mau kemas2 beg sama barang2 mau bawak balik.. Tak manyak... Cuma baju besar dan baju kecik saja... itu barang, macam mana ada manyak pun, tapi bila U olang ada 3 rumah wooo, mana dapat cukup punya... Ayoo..manyak stres bila pikir ini hall..

Saya suda pening.. Ini pinggang sama belakang lg tambah sakit becoss semalam ada main lari2 sama budak juga.. Kena mau makan itu panadol kasi kurang rasa sakit maa.. Adakah hidup Saya selamanya kena makan itu panadol?? Ayyaaaa... Manyak pening mau pikir!! Tak mau pikir dah!!

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}