Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Monday, September 26, 2011

Citer Lama ~~ Tak lapuk lagi kan??

Saya nie kan cikgu sains sukan, walaupun xpenah pun ajar subjek opsyen tu lg... Tapi, kira2 subjek PJK tu pun samalah jgk kan.. So, disebabkan opsyen bidan terjun saya nie, minda gegurl saya telah berputar 540 darjah, terus kena set menghalakan minat kepada bidang sukan, yg dulu saya cuma tahu tentang netball jer... :)

Perubahan minda nie dimulakan oleh lecturer2 saya yg memang jelas mendoktrinsukankan saya, sejak menjejakkan kaki ke dalam lab sains sukan buat pertama kali, untuk pertemuan pertama dengan rakan2 sekelas yg rata2nya semua kakak2 dan abang2 yg dh ada diploma, dengan kata lainnya, seme dh tua.. huahuahua..

So, rentetan drpd tu, sikit demi sikit, saya kena la berubah.. Nak plk bila berbaik ngan Cik Abang Fadil nie, yg mmg ekstrem dengan sukan, lg la terbalik dunia gegurl I nie.. huhu

Anyway, kerana saya sahabat dan isteri yg baik, saya pun sama2 join Cik Abang Fadhil dan Abang Tasyrif saya gie tengok Liverpool VS Malaysia beberapa bulan lepas.. Dan gambar scan paper di atas tu, kami bertiga la... :)

P/S: Nak citer pasal muka masuk paper jer sebenarnya...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}