Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Friday, May 22, 2009

LAdaNg cENdaWan Di LAbuAn..

Bergambar di depan Toyota Fortuner milik Hajjah Fatimah, pemilik ladang cendawan di Labuan.
lupa nak citer, aku gie Labuan ngan husband, mak n adik, Rusydan. Nie aktiviti yang dirancang oleh aku, gie melawat ladang cendawan.hehehehe
Dicelah-celah rak cendawan yang baru sampai nie, sempatla snap gambar kenangan.. actually, nie 1st time aku masuk dalam ladang cendawan. so teruja la sket..haa..yang besar tu adik, Rusydan..yang baju kuning, Cik Fadhil, Husband kesayangan..
yang baju ijau nie la hajjah Fatimah Bt Kario, kawan sekatil mak masa gie Haji tahun 2004. lama dah dorang tak berjumpa tapi bila dah jumpe nie, kamcing semula la... Makcik Fatimah nie peramah orangnya.. ada banyak perniagaan yang dia usahakan bersama-sama anak-anaknya... ni salah satu dari cabang perniagaan dia la... kira nie usahanita yang berjaya la...
tanah-tanih cendawan yang baru sampai kat ladang nie..wah, tengok jer keadaan nie, aku mmg teringin nak buat perusahaan nie. hahahahahahah(angan-angan nie mmg selalu muncul..)
Haaa....mmg menarik cendawan nie..raser nak makan terus jer dari tanah nyer..huhuuhuu..

tu la citer aku di ladang cendawan.. pengalaman2 lain di Labuan, ada kat bawah tajuk lain ek...
teruskan membaca....tata..

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}