Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Sunday, April 15, 2012

Cuti2 Hari Cuti ~~ Cameron Again


Tiap gambar menceritakan kisah yg padanya ada pelbagai pengertian.. Sila lah nikmati album kenangan kami nie...

Antara tempat lawatan kami ialah di BOH Plantation, Sg Palas.. Ini di CAMERON HIGHLANDS ya.. (Ada yg xtau bila tgk gambar nie..huhu)
Tempat letak kereta ada disediakan di kawasan penempatan pekerja di bahagian bawah bangunan utama nie.. Tapi, jauh dan mendaki.. Kami sebagai orang yg kononnya dh pernah pergi, terus jer bawak kete naik dan parking berhampiran pintu masuk nie..hehehe Eksen tau..





 Wajib amik gambar berlatarkan pemandangan bukit teh ini.. Udara sangat nyaman dan sejuk.. Saper2 yg xpakai baju sejuk, mmg menggigil la.. Tp, selendang Saya beri pada Mak.. Sian mak sejuk.. Saya dh banyak lemak.. hukkSS..



 Destinasi lain, Taman Teknologi MARDI. Kena banyak berjalan sebab taman nie luas dan ada banyak sgt benda menarik untuk dibelek dan disentuh... Mak, Abang, Adik dan Cik Abang xmasuk sbb malas nak berjalan.. Jdnya, Saya dan Kak Suri jela dok heret budak2 nie round taman nie.. Mintak maaf, gambar Saya xde sebab Saya bertugas jd jurugambar jer time nie... :)






















Saya amat berharap. lawatan kali dpt memberikan anak2 buah semua, pengalaman dan pengetahuan yg luas agar dpt mereka gunakan di masa depan.. Dan pastinya, kami berharap agar hubungan kekeluargaan akan terus mekar dan erat seiring peredaran zaman.. InsyaAllah...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}