Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Balik Kampung @ 20 November 2010..

Cuti sekolah yang bermula pada 19 November telah disambut dengan perasaan yang bercampur-baur.. Ramai kawan2 yang telah berjaya berpindah, meninggalkan kami terpinga2 di sini.. Yang paling xbest, Iman Safiyya, anak kepada Ustaz Yazid dan Lin, berjaya jugak memindahkan diri mereka.. Sedey terpaksa berpisah daripada Iman yang comey lotey..


Sempena perpisahan sementara kami nie, kami pun pergi ke KK pd hari Jumaat pagi, menginap di Hotel Tang Dinasty dan makan2 mlm di Pantai Tanjung Aru.. Makan2 bersama2 kali terakhir...
Ustaz Yazid, Lin dan Iman yang nyenyak tidur..
Saya, Kak Liza dan Ambran mkn2 sampai abis..
Memang best makan kt situ.. Tapi, nasibla, kami baru tau ada tempat makan best kt situ...
Bila perut dah kenyang, kita pun senang hati!!
Pengangkutan kami hari tu, Gen2 Orange..

Pagi2 tu, kami dah bersiap utk keluar untuk menghantar Ustaz ke airport. Flight dorang kul12. Lepas peluk2, cium2 dengan Iman, kami berempat ke Center Point utk cari mkn lak. Jalan2 sementara tunggu masa flight kami pula..

Dah kul2.30ptg, kami pun menuju ke KKIA dan check in terus utk menunggu flight kami.. Saya memang mengantuk+letih sebab dh seminggu saya dok mengemas barang2 utk berpindah rumah. Jadi, belum pun flight take off, saya dh lelap..huhu.. Tapi bila makanan sampai, kita makan2 dulu!! hehehe

Macam biasa, dh sampai KLIA, kami terus naik ERL terus ke KL Sentral. Dari KL Sentral, kami naik LRT lak terus ke Stesen Gombak di mana Ayah dh sedia menunggu kami utk balik ke Bentong.. Jam berapa kami sampai?? Bertolak dari KK jam 5.50ptg, sampai di KLIA jam 8.30 malam. Jalan2 laju2 ke ERL, jam 8.45malam. Sampai KL Sentral jam 9.15, gi toilet dulu. Abang ajak makan McD dulu. Saya pun pelik, biasanya nak cepat2, nie boleh mkn2 plk? Rupanya Ayah nak jemput mak balik keje dulu kul11, baru datang amik kitaorang..OOooo..

Jadi, kami pun melepakla kt KL Sentral tu sambil makan2 McD.. Letih, sakit belakang + ngantuk.. Dah lebih kurang kul10.45 malam, kami pun gerak slow2 ke LRT Station, beratur beli tiket n tunggu tren seterusnya ke Gombak.. (Dok dlm tren, mmg sy pening!!)

Sampai ke Stesen tu, kami sekali lagi menunggu.. Dok kt tangga depan stesen tu jer.. Saya memang xle berjalan lama, berdiri lama, duduk lama pn xleh.. Macam2 yang xboleh. Teruk betol!! Akhirnya, Myvi putih pun sampai..alhamdulillah...

Peluk2, salam2, kami pun bergerak pulang.. acam biasa, Abang drive. Laju bukan main, sebab nk kejar tengok bola lak malam tu..huhu..hampehh.. Akhirnya, tak ingat dh kul berapa sampai umah..Tapi terus dok depan tv tgk bola.. Salin baju, sambung tgk bola lg, terus tido depan tv.. Isk isk..

Tamatlah cerita balik kampung kami.. Akan kembali dengan cerita2 lain, stay tune ya!!

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}