Mukasurat Extra

Terjalinnya Ikatan..

Daisypath Anniversary tickers

Jom Main klik-klik-klik

Followers

Monday, September 27, 2010

Damai Di hati..


Tajuk entry cm lagu tau!! hahaha

Bukan apa, arini rs sgt letih mengajar.. Tp puas ati sbb objektif kendiri tercapai walaupun objektif p&p mmg jauh panggang dr api.. Jd. rs puas hati tu mmg superb la..

Lagipun, dr kelmarin dh janji nk gie jog ngan cik abg fadel ptg nie.. Tapi ari lak mendung sepoi2 nk ujan..huhu.. Jadi plan ditangguhkn walaupun saya dh xtido ptg nie..:(

Arini Kak Timah masak laksa Sarawak, laksa Penang + spageti goreng.. Kenyanglah perut saya pagi, tengahari dan ptg nie.. Tima kasih banyak2 kak Timah... Nanti nk lg! :)

Petang nie nk masak singgang ikan tongkol utk juadah berbuka puasa cik abg fadel. Goreng kentang skit, ulam dh ada, ok la tu.. Saya dh kenyang..;) Cik abg fadel mesti suka mkn singgang tu.. kalau ada budu, mesti lg best kn!!

Saya berbual panjang ngan kawan baik saya, Del, arini.. Kami dh lama tak jumpa...:( Samala jugak ngan kawan baik saya Arnie yg dh plan nk tambah baby.. Bila la dpt nk jumpa lg kn.. Bila dh kawen nie, nk gerak kena gerak sama2. Nanti org kata kita nie tinggal laki, xpn laki xsayang bini..huhu.. Macam2.. Nnt kita jumpa ya kawan2...

Last sekali, hari nie mesti saya tido awal sbb xtido ptg arini..Dan cik abg fadel mesti tido lewat.. Isk isk isk...

tata

No comments:

Post a Comment

Tak perlu Disangkal lagi..

Pink Diamond), url(Pink Diamond), auto;}